Pisarniški stoli
za zdravo hrbtenico

Pisarniški stoli za zdravo hrbtenico

Pisarniški stoli za zdravo hrbtenico

(r)EVOLUCIJA PRAVILNEGA SEDENJA

Na ergonomskem pisarniškem stolu s fiksnim sedežem sicer lahko sedimo pravilno, vendar je za to potrebna nenehna koncentracija. Sčasoma pozabimo na pravilno držo in začnemo hrbtenico kriviti, kar lahko pripelje do prevelikega pritiska na posamezna vretenca in bolečin v hrbtu.

Sedenje na terapevtski žogi od nas zahteva, da se nenehno prilagajamo premikom žoge in tako sedimo aktivno. Na ta način uspešno krepimo hrbtne in trebušne mišice ter tako ohranjamo našo hrbtenico vitalno. Žal pa nam žoga ne daje nobene opore, kar pri večurnem sedenju vodi do pretirane utrujenosti ali celo poškodb.

Pisarniški stol SpinaliS z gibljivim sedalom posnema aktivno sedenje na terapevtski žogi, ki jo zdravniki priporočajo za zdravo sedenje, in spodbuja pravilno držo brez napora. Hkrati pa nudi tudi oporo ergonomskega pisarniškega stola in omogoča počitek, kar je ključnega pomena pri dolgotrajnem sedenju.

(r)evolucija sedenja

Ergonomski stol s fiksnim sedežem.
Read More
Na ergonomskem pisarniškem stolu s fiksnim sedežem sicer lahko sedimo pravilno, vendar je za to potrebna nenehna koncentracija. Sčasoma pozabimo na pravilno držo in začnemo hrbtenico kriviti, kar lahko pripelje do prevelikega pritiska na posamezna vretenca in bolečin v hrbtu.
Ergonomski stol s fiksnim sedežem.
Read More
Na ergonomskem pisarniškem stolu s fiksnim sedežem sicer lahko sedimo pravilno, vendar je za to potrebna nenehna koncentracija. Sčasoma pozabimo na pravilno držo in začnemo hrbtenico kriviti, kar lahko pripelje do prevelikega pritiska na posamezna vretenca in bolečin v hrbtu.
Ergonomski stol s fiksnim sedežem.
Read More
Na ergonomskem pisarniškem stolu s fiksnim sedežem sicer lahko sedimo pravilno, vendar je za to potrebna nenehna koncentracija. Sčasoma pozabimo na pravilno držo in začnemo hrbtenico kriviti, kar lahko pripelje do prevelikega pritiska na posamezna vretenca in bolečin v hrbtu.

Vsi modeli pisarniških stolov SpinaliS nudijo aktivno sedenje in so z vidika zdravja in dobrega počutja med seboj povsem enakovredni. Izbira je odvisna od tega, kakšen sedež in naslon za hrbet vam najbolj ustreza.

Izberite svoj pisarniški stol SpinaliS

Kako izberem svoj SpinaliS?

Ljudje smo si različni, zato smo na Spinalisu razvili širok nabor stolov za vsak tip telesa. Izbirate lahko med stoli z višjim naslonjalom za malo višje, dodatno oblazinjenimi stoli za tiste, ki iščejo posebno udobje, po potrebi pa vam lahko prilagodimo tudi višino stola ali tip kolesc.


Stoli Spinalis so primerni tako za pisarne, otroške sobe kot tudi za delovni kotiček ali celo ordinacijo. S širokim naborom barv in vrhunskimi materiali poskrbimo, da bo stol v harmoniji z vašim prostorom.


Ne čudite se, če se boste morali na aktivno sedenje na SpinaliSu privaditi. Kar tretjina uporabnikov naših pisarniških stolov se v prvem tednu ali dveh sooči s težavami lovljenja ravnotežja, nekateri pa tudi z mišičnimi bolečinami, bolj znanimi kot »muskelfiber«. Pravzaprav je to dober znak, saj so vaše mišice po letih sedenja na navadnih stolih, sedaj postale aktivne.

Brezplačni preizkus

Izberite najbolj primeren stol zase. Brezplačno vam ga bomo pripeljali v vaše poslovne prostore ali domov, kjer ga boste imeli možnost testirati. Za lažjo izbiro se o prednostih sedenja na SpinaliS stolu pogovorite z našimi specialisti in si zagotovite najboljšo izkušnjo aktivnega sedenja.
Brezplačni preizkus

Izberite najbolj primeren stol zase. Brezplačno vam ga bomo pripeljali v vaše poslovne prostore ali domov, kjer ga boste imeli možnost testirati. Za lažjo izbiro se o prednostih sedenja na SpinaliS stolu pogovorite z našimi specialisti in si zagotovite najboljšo izkušnjo aktivnega sedenja.

»Muskelfiber« - od sedenja?

Ne čudite se, če se boste morali na aktivno sedenje na SpinaliSu privaditi. Kar tretjina uporabnikov naših pisarniških stolov se v prvem tednu ali dveh sooči s težavami lovljenja ravnotežja, nekateri pa tudi z mišičnimi bolečinami, bolj znanimi kot »muskelfiber«. Pravzaprav je to dober znak, saj so vaše mišice po letih sedenja na navadnih stolih postale aktivne.